Diskuse

Co je okupace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Ano, nějak jsem tušil tyto reakce. Já mám doma také americkou vlajku a světe div se, žádný agent CIA ani pracovník US ambasády mi ji nepředal. Kde se tedy u mne vzala? To je záhada.

3 0
možnosti
JN

Kdo chce, ten si to sežene. Už v roce 1987 jeden kolega strávil podstatnou část telefonováním, až konečně našel krejčovství, kde mu ušili americkou vlajku. Opravdu ji sešili z červených a bílých pruhů, bílé hvězdičky na tu modrou plochu přišili oboustranně.

Chlubil se nám s tou vlajkou v práci.  O dva týdny později přišel v kalhotách ušitých z té vlajky.  Jistě si připadal jako hrdinný bojovník proti bolševikům.

1 2
možnosti
JN

Asi jste to tak nemyslel, ale podařilo se vám šlápnout do lejna.

Když tak připomínáte ty muslimské radikály, jistě víte, kdo má na vzniku Islámského státu největší zásluhu.

1 2
možnosti
MN

Pokud jste si někdy přečetl dějiny islámu (o čemž pochybuji, jelikož pak byste tento "protiimperialistický příspěvek" nenapsal) tak byste se dočetl, že islámská agrese vůči okolním zemím a jinověrcům je stará jako islám sám. A světe div se, v té době žádné USA neexistovaly. Jeden teplický muslim mi to řekl jasně. IS jsou muslimové, kteří již nechtějí čekat. Chtějí mít světový chalífát hned a ne až za čas. Dříve platilo hledej za vším Žida, dnes platí hledej za vším Američana popřípadě obojí. A že všichni teroristé a podobní bojovníci za bolševické pojetí svobody mají AK 47 čínské provenience je zanedbatelný detail, že? A když jsou tedy pod americkým velením, proč pro ně američané nakupují zbraně, když jim můžou prodat vlastní zastaralé M16, M1 a další překonané hračky?

3 1
možnosti
Foto

Tedy že bych to do této roviny chtěl nějak přenést, ale nahrál jste si sám. Někdy zkrátka stačí symbolická okupace, dané území okupovat symbolicky, tedy třeba zapíchnout americkou vlajku na Měsíc či Jižní Pol. Tím vyjadřujete nárok na vlastnictví, hlavně dle amerického způsobu vlastnictví, což bylo vyjádřeno tím, že si daný pozemek někdo vykolíkoval. A podle množství amerických vlajek (kde se jich tu najednou tolik vzalo, z jakých skladišt pocházejí? ) vítajících ty okupanty, jsme alespoň symbolicky okupovanou zemí. Území bychom tedy měli vykolíkované. A jak daleko je od symbolické okupace k té skutečné?

1 1
možnosti
MN

Prostě rozumné argumenty jsou pasé, že. Byla to okupace a basta. Tedy, my tady máme okupantů, to tu ještě nebylo. Okupují nás Britové, Němci, Američané, Francouzi a já nevím ,kdo ještě tady byl na cvičení s naší armádou. A já jsem včera obsadil Krupku. Projížděl jsem přes ní totiž autobusem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1033x
Miroslav Siegfried Neumaier, fotoreportér a publicista, nezávislý novinář. Dřive se věnoval psaní povídek, ze kterého přešel k psaní novinových článků. Věnuje se reportážní fotografii a regionálnímu zpravodajství. Je autorem fotografické publikace Svět očima Siegfrieda Neumaiera, Kašny a fontány lázeňského města Teplice několika výstav fotografií.Je též držitelem ceny Křesadlo 2012 za přednášení na Severočeské hvězdárně a planetáriu, žurnalistiku a ekologické aktivity. Je členem Mezinárodní organizace novinářů

Seznam rubrik